Salgsbetingelser

Innholdet i denne nettbutikken leveres, oppdateres og administreres av følgende selskaper

Shiro & Malou
www.shiromalou.no
Org nr: 559041-4974
Hvis du har spørsmål om vilkårene våre, kan du nå oss lettest på hello@shiromalou.se

1. Kjøp

Ved bestilling inngås en avtale om kjøp bare når shiromalou.se har bekreftet bestillingen gjennom en ordrebekreftelse. En ordrebekreftelse sendes senest 24 timer etter at bestillingen er mottatt av shiromalou.se Hvis leveringstiden endres i bestillingen, vil kunden få beskjed så snart som mulig. Du har alltid rett til å kansellere kjøpet gratis til produktet er sendt. shiromalou.se har eierskap og returrett for alle produktene til full betaling er mottatt fra kunden. For å handle hos oss må du være 18 år og shiromalou.no må kunne bestemme kundens boligadresse.

2. Priser

Prisene inkluderer merverdiavgift på 25%. Når du bekrefter en bestilling, kan prisene bare endres av omstendigheter som shiromalou.no ikke kontrollerer. For eksempel endret råvarepriser betydelig, valutaendringer eller endret moms. Ingen håndteringskostnader vil bli lagt til. Skulle prisen endre seg, har kunden rett til å kansellere kjøpet gratis.

3. Frakt

Du kan se fraktkostnadene i kassen når du skriver inn adressen din.

Fri frak över 399 kr 

4.Betalingsalternativer / betalingsbetingelser

4.1 Faktura

Gebyret for å betale mot en faktura er 0 kr. Vi bruker Klarna for fakturaer, og du finner vilkårene her: Klarna

Betalingsbetingelser: Ved fakturabehandling gjelder 14 dager fra varen er sendt. Det er Betalpartner betalingsbetingelser som gjelder, og du finner dem her: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/0/sv_se/invoice_tc

4.2 Kortbetaling

Vi bruker Stripe for sikre kortbetalinger.
Les mer om Stripe her Stripe

4.3 Direkte betaling via nettbank.

Betaling via banken skjer via Klarna. Les mer om Klarna her: https://www.klarna.com/

5. Leveranser

Bestillinger plassert før kl 11.00 på en helgedag behandles normalt samme dag og leveres normalt innen 1-3 dager. 

Når du har fullført bestillingen, sendes en ordrebekreftelse til e-postadressen din. I bekreftelsen finner du all informasjon om produkter, pris, fakturering og leveringsadresse.

Hvis det er feil i ordrebekreftelsen, må du kontakte oss umiddelbart via e-post til: hello@shiromalou.se

Vi forbeholder oss retten til å selge alle lagervarer før vi rekker å oppdatere nettstedet, og deretter informerer vi kundene om beregnet leveringstid. Kunden har alltid rett til å kansellere kjøpet gratis hvis produktet ikke er på lager. Pakkene leveres av DHL, Postnord eller UPS. til leveringsstedet eller sendt med posten.

6. Leveringsforsinkelser

Noen ganger oppstår leveringsforsinkelser fra våre leverandører utenfor vår kontroll. Dette kan for eksempel skje når en leverandør ikke klarer å oppfylle sine leveringsforpliktelser til oss eller problemer i produksjonsprosessen. Du kan stole på at vi alltid vil varsle deg hvis leveranser er forsinket. Som kunde har du alltid rett til å kansellere kjøpet gratis i tilfelle leveringsforsinkelse.

7. Transport

Vi pakker alltid produktene våre på den beste måten for å beskytte varene under transport. Hvis du kan se at pakken er skadet når du henter den, må denne skaden alltid rapporteres til rederiet. Skadede pakker rapporteres til rederiet umiddelbart når du mottar leveransen. Skulle du derimot oppdage en skade på et produkt når du har pakket ut pakken som ikke er transportskade, må du klage til oss på hello@shiromalou.se

Du og transportselskapet bærer risikoen for en mulig retur til oss.

8. Skadede varer

Når du mottar varene dine, er det viktig at du sjekker bestillingen umiddelbart. Hvis du har mottatt en defekt eller skadet vare, kan du kontakte oss så snart som mulig via e-post til hello@shiromalou.se

9. Angrerett og åpent kjøp

I henhold til fjernkontraktsloven har privatkunder rett til en 14-dagers angrerett. Dette betyr at du som kunde har rett til å kansellere kjøpet ditt innen 14 dager etter at du har mottatt produktet. Returnerte varer må være ubrukt og i originalemballasjen. Ved utøvelse av angrerett / åpent kjøp, er kunden ansvarlig for returfrakten på SEK 49 for mindre pakker, og SEK 99 per seng dersom den blir trukket fra beløpet som ble betalt ved tilbakebetaling.

Når du utøver din angrerett:

  • Bruk skjemaet vårt som du finner her for å registrere en retur.
  • Du bør returnere produktene til oss umiddelbart og senest 14 dager etter varselet om tilbaketrekning.
  • Vi sender deg et fraktbrev, men du er ansvarlig for returfrakten på 49kr/ pakke, som trekkes fra det beløpet du har betalt ved tilbakebetaling. Hvis bestillingen din inkluderer en hundeseng, er returkostnaden 99 kr per seng, som trekkes fra beløpet som ble betalt ved refusjon. Du er ansvarlig for levering og tilstand av produktene ved retur, produktene skal derfor sendes godt pakket og i originalemballasje.
  • På refusjonsbeløpet forbeholder vi oss retten til å trekke fra et beløp som tilsvarer verdifall sammenlignet med den opprinnelige verdien av produktet når det brukes eller er skadet.

Angreretten gjelder ikke for:

  • Produkter som er forseglet (forseglet) av helse- eller hygienemessige årsaker, og hvor forseglingen (forseglingen) har blitt ødelagt av deg.
  • Produkter som har karakteren av et forseglet lyd- eller videoopptak og hvor forseglingen er brutt av deg.
  • Spesiallaget produkt, som er skreddersydd for deg eller har et tydelig personlig preg etter dine ønsker.
  • Tjenester som er fullført og hvor du uttrykkelig har godtatt at tjenesten startes uten angrerett.
  • Varer som kan forringes raskt, for eksempel mat.

Som kunde hos oss tilbyr shiromalou.no også retten til å bytte innen 30 dager etter at du bestilte produktet. Dette gjelder bare ubrukte produkter. En endring er gratis.

10. Klager

Hvis du vil klage på et skadet eller feil produkt, kan du kontakte oss på e-post for ytterligere instruksjoner. Gi oss beskjed via e-post hei (a) shiromalou.se før du sender noe. Legg ved fakturaen / kvitteringen slik at vi kan identifisere returen.


11. Refusjoner

Refusjoner gjøres via Klarna, Stripe eller Paypal. Beløpet refunderes alltid til samme konto som ble brukt på kjøpstidspunktet og så snart som mulig fra det tidspunktet vi har mottatt og godkjent returen.

12. Reservasjoner

Vi forbeholder oss retten til å gjøre prisendringer på grunn av store prisavvik fra våre leverandører, skrivefeil eller andre feil som er utenfor vår kontroll. Les mer om uforutsette hendelser under Force Majeur nedenfor.

13. Beskyttelse av personopplysninger

I forbindelse med registrering og bestilling, godtar du at vi lagrer og bruker informasjonen din i vår virksomhet bare for å fullføre og tilby den tjenesten du forventer av oss. I følge PUL (personopplysningsloven) har du rett til å motta informasjonen vi har registrert om deg, og hvis du anser det for å være feil eller irrelevant, kan du be om retting eller fjerning fra vårt kunderegister. I så fall kan du kontakte vår kundeservice (via e-post hello@shiromalou.se). Vi forsikrer også at vi ikke vil selge eller overføre personlig informasjon (se vår Personvernregler ).

14. Ikke hentet pakke

Hvis pakken din kommer til et leveringssted, vil det bli sendt et varsel via e-post eller tekstmelding. Du som kunde er ansvarlig for riktig mobilnummer, adresse og e-postadresse du skrev inn.
Hvis du ikke henter pakken, blir du belastet et administrasjonsgebyr på  249 kr.

15. Force Majeur

I tilfelle krig, naturkatastrofe, industriell handling, regjeringsbeslutninger og sammenlignbare hendelser utenfor vår kontroll som ikke med rimelighet kunne forutses, og påvirker inngåtte avtaler og forpliktelser fra vår side, noe som betyr at vi ikke kan holde nevnte avtale / forpliktelse , skal danne grunnlaget for at vi er frigjort fra våre forpliktelser til å oppfylle nevnte avtale.

Nedenfor er lenker til det svenske forbrukerbyrået og ARN hvor du kan lese mer om forbrukerkjøpsloven og fjernkontraktsloven etc.
http://www.konsumentverket.se/
http://www.arn.se/

Farger

Vi streber etter å vise egenskapene til produktene våre på en mest nøyaktig måte, inkludert komposisjon og farger. Fargen du ser på shiromalou.se, er imidlertid avhengig av dataskjermen, og vi kan ikke garantere at datamaskinen din visuelt kan gjengi farger riktig.